29 Ocak 2009 Perşembe

(Başbakan’a Özel)
DEME BANA, DERİM SANA
Sayın Erdoğan,
“NE VAR NE YOK” deme bana!
“YASA ÇOK BİLİNÇ YOK” derim sana !
“YASA NEDEN ÇOK” deme bana!
“BİLİNÇ YOK DA ONDAN” derim sana!
“BİLİNÇ NEDEN YOK” deme bana!
“İHTİYAÇ YOK DA ONDAN“ derim sana!
“NE DEMEK İSTİYORSUN” deme bana!
“ÇEVRE, TASARRUF, TRAFİK, VERGİ BİLİNCİMİZ HARİKA” derim sana!
Sayın Başbakan,
Baksana, bu ülkede, hiç kimse çevreyi kirletmiyor, hiç kimse aşırı tüketmiyor, hiç kimse trafik kurallarını çiğnemiyor, hiç kimse vergi kaçırmıyor.Yolsuzluk yapanı kırk yıl arasan bulamazsın, “yan gelip yatsan” olur yani!
* * *
Sayın Erdoğan,
“NASILSIN” deme bana!
“HASTAYIM” derim sana!
“NEYİN VAR” deme bana!
“YASA BAĞIMLISIYIM” derim sana!
Sayın Başbakan,
Bir kez de ben sorayım sana!
“YA BU HASTALIK , ALLAH KORUSUN,
HERKESE BULAŞIRSA NE YAPARSIN”..
derim sana!
Galip BARAN
Turgutreis’in, Turgutreis’i ve Turgutreislileri Turgutreislilerden çok seven, “herkes senin gibi olsa” denilen DELİSİ

Hiç yorum yok: