12 Ağustos 2010 Perşembe

diyojen GALİP BARAN'dan, gandi KEMAL'e 3. mektup...

KILIÇDAROĞLU’NA AÇIK MEKTUP (3)
Kemâl Kılıçdaroğlu
CHP Genel Başkanı
Sayın Kemâl Kılıçdaroğlu,
27. 06. 2010 tarihli, “Hazreti Ömer’in adaletini getirme” konulu sözünle ve Turgutreis Belediye Başkanı Mehmet Dinçberk’le ilgili 7. 07. 2010 tarihli yazılarıma cevap vermediniz. Yasa konusunu hiç kimsenin ciddiye almadığı bu ülkede neredeyse hiç kimsenin bu ülkede Başbakan’la Anayasa konusunda bir polemik, bir başka deyişle, sidik yarışı içindesiniz. …
Dün Konya Aksaray’da, devletten 10 bin lira maaş aldığı ve giderlerinin neredeyse tümünün devletçe ve bazılarını başkaları tarafından karşılandığı halde geçinemediğini söyleyen Başbakan’a “benim 500-600 lira maaş alan Aksaraylı emekli memurum nasıl geçinsin?” demişsin.
Sayın Kılıçdaroğlu,
Ben de bir memur emeklisiyim. Yıllar önce başlattığım kamu yararına dönük çalışmaları finanse etmek için İstanbul Ataköy’deki evimin satışından elime çene 90 bin lirayı harcayıp tükettim. Aylık maaşım 1300-1350 lira idi. Sözü edilen çalışmalar sürdürebilmek için Ziraat t Bankasından 15 bin lira borç aldım. Emekli maaşım bu borç nedeniyle 550 liraya düştü. Ben 550 liraya “Gül gibi” olmasa da geçinip gidiyorum. Kamu yararına çalışmalarımı da sürdürüyorum.
Önceki yazılarıma cevap vermemiş olmana ya da sn Mehmet Dinçberk’e Turgutreis’in Belediye Başkanı olduğunu halâ hatırlatmamış olmana rağmen bana sana tekrar yazma fırsatı verdiğin için yine de teşekkür ederim.
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu ve ;
TUBİKOM (Turgutreis Belediyesini İzleme Komitesi) Temsilcisi
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com
(1): Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı” üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek Bilinç Enstitüsü ya da Bilinç Kürsüsü gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mühendis, mimar, doktor, sosyolog, psikolog vb meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.
EKİ: 27. 07. 2009 tarihli yazı

Hiç yorum yok: