21 Nisan 2010 Çarşamba

Çorum İl'i HABİTAT Kozası;
Kolaylaştırıcıları ve Plânlanan
Etkinlikler Hakkında Duyuru
İSMET SEYHAN & AHMET CAN
Çorum HABİTAT Kozası Kolaylaştırıcısı İsmet Seyhan ve katılımcısı Ahmet Can ikilisi bir kavşakta tanıtım amaçlı bir uygulama başlatacak.
(Benim Bodrum Garajaltı kaşağında başlattığıma benzer) Bir program yapılıp, Çorum HABİTAT Trafik Kozasının kurulduğu basına, halka, Valiye ve Belediye Başkanına duyurulacak.
Başka katılımcıların katkılarının da sağlanacağı birkaç haftalık yoğun bir uygulamadan sonra, halkın davet edileceği Vali ve Belediye Başkanının bulunacağı bir toplantı düzenlenecek.
Bu toplantıda başlatılmış olan çalışmanın STK (sivil toplum) Vali (Merkezi Yönetim) ve Belediye Başkanı (Yerel Yönetim) işbirliği projesi olduğu açıklanacak.
Vali ve Belediye Başkanı uygulamanın yapıldığı kavşağa davet edilecek, (benim Bodrum’da yaptığım gibi) ortak bir uygulama yapılacak.
Bunun ardından, Belediye Başkanına, “daha yaşanabilir bir Çorum” için Çorum HABİTAT Konferansı düzenlemesi önerilecek.

21 Nisan 2010
Galip BARAN
Gönüllü Danışman.

Hiç yorum yok: