30 Ağustos 2010 Pazartesi

"devletin malı deniz; yemeyen domuz"

GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE'M …!
Bugün 30 Ağustos…

Zafer Bayramı...
“Bayrak asmak gerek” diyor, dostum Hamdi yıldırım.
Ben asmıyorum…

Nedeni ?
Domuzluk…
***
27. 08. 2010 tarihli Sözcü Gazetesindeki başlık:
"Tayyip AKP mitinglerine milletin parasıyla gidiyor"
HEPSİ DEVLETİN MALI
Devletin uçağına binip şehir şehir geziyor.
Devletin helikopteriyle miting meydanına gidiyor.
Devletin otobüsüyle halkın arasında dolaşıyor.
“Devletin malı” neydi?
“Yemeyen domuz” değil miydi?
Öyleyse…

Yiyorsa…
Tayyip domuz değil…
Ben mi…

Hiç sorma halkım…
Ben de domuzdum
…“Kira geliri vergisi” ve “veraset ve intikal vergisi” ödemedim…
Sıradan bir vatandaş olarak bu kadarcık suç işledim…“Cürmüm kadar” yer yaktım…
Ama şimdi domuzun dik alâsıyım…Ta kendisiyim…
Her şeyin kendisinden beklendiği devlete ”gönüllü vergi” ödemek için yıllardır uğraşıyorum…
Ya sıradan biri değil de; herkesin her şeyi beklediği ama malını yediği bu devletin maliye bakanı olsaydım… Neron’u aratmazdım…
Geçmiş olsun Türkiye…
“Zafer Bayramın kutlu olsun” ! Ey her şeyi devletten bekleyen halkım!
Galip BARAN
(Turgutreis’in, Turgutreis’i ve Turgutreislileri Turgutreislilerden daha çok seven Domuz’u)

1 yorum:

bozkurt dedi ki...

Galip bey
bu yaşınıza kadar kaç hükumet ve devlet başkanı gördünüz gerçekten devletin malını yemeyen ve millete layıkiyle hizmet etmeye çalışan??? Asla akpli değilim bunu bilerek cevap verirseniz memnun olurum.saygılarımla Tuğrul ARSLAN