28 Ağustos 2010 Cumartesi

BEKİR COŞKUN’A
AÇIK MEKTUP…
Bekir COŞKUN
HABERTÜRK GAZETESİ
Sayın Bekir ÇOŞKUN,
“Siz vatanın neresini seversiniz?..” başlıklı makalenizi okudum…Etkilendim…
Ben bu vatanın (bu yurdun) her yerini; havasını, suyunu, dağını, taşını, toprağını, denizini, gölünü, ırmağını severim… Hem de kendimden çok…
Bu kadarla da sınırlı değil; üstünde yaşayanı (milleti), kurdu, kuşu, böceği, karıncasını; canlı, cansız her türlü yaratığını da, aynı şekilde severim…
Bu sonucu (başarıyı); çevre, tüketim, trafik, sağlık, vergi, rüşvet, iş ahlakı (Ahilik), milli servet, imar ve her şeyi devletten bekleme gibi alanlarda başlattığımız; insanı, davranışlarını ve nedenlerini araştırdığımız, “okul dışı eğitim “ olarak tanımladığımız; beni bencillikten (her şeyi devletten bekleme alışkanlığından) kurtaran, “yurdu ve milleti özden çok sevme ilkesi”ni özümsememi ve “diğerkâm bir kişilik” edinmemi sağlayan çalışmalara borçluyum…
Sizin de benim gibi olduğunuzu ( “yurdu ve milleti özden çok sevme ilkesi”ni özümsediğinizi, “diğerkâm bir kişilik” edindiğinizi ) düşünüyorum. Ama, merak bu ya, bunu nasıl başardığınızı öğrenmek istiyorum?
Yoksa…, yoksa…, siz de “doğuştan diğerkâm” olanlardan mısınız?
Sayın COŞKUN,
Merakımı giderirseniz, özümden çok sevdiğim Bekir Coçkun’a nasıl teşekkür edeceğimi tahmin bile edemezsiniz...
Saygılarımla
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com
(1) : Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı” üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek Bilinç Enstitüsü ya da Bilinç Kürsüsü gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mühendis, mimar, doktor, sosyolog, psikolog vb meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: