23 Nisan 2008 Çarşamba

"ATATÜRK'E MEKTUP"


ATATÜRK'E MEKTUP...


Yayınlayan Haberci 2008/4/23
Galip BARAN

Rektör; Turgutreis Bilinç Üniversitesi

Sevgili Atatürk!

Dün elime geçen- TURGUTREİS BELEDİYESİ "23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI 88.KUTLAMA PROGRAMI” na göre sen: “Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler geleceğin bir gülü, yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız! Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz. Kendinizin ne kadar mühim, kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre çalışınız. Sizlerden çok şey bekliyoruz”. demişsin.

Bu bayramda da Turgutreis Belediye Başkanı Ali Server Yazgan MUTAD konuşmasını yapacak.

Günün mana ve önemini dile getirecek.

HAAZUURUN onu bermutad ALKIŞLAYACAK.

ÇOK ŞEY BEKLEDİĞİN çocuklar, bermutad ŞİİRLER OKUYACAK.

Milli giysili minikler MİLLİ OYUNLAR OYNAYACAK. Bir 23 Nisan daha, böylece, TARİHİN ÇÖPLÜĞÜNDE YERİNİ ALACAK… Sana bu mektubu kurduğun Cumhuriyet’in “GÜNÜMÜZDEKİ HALİ PERİŞANI” nı anlatmak için yazıyorum.

Şöyle ki:

• Yurtta BARIŞ değil, SAVAŞ/u> var.

• “DÜYUNU UMUMİYE” berdevam. ŞU farkla ki, bu defa gelenler İMF’nin memurları. Haklı olarak, BASTIRIYORLAR. “Bağımsızlık” dediğin, yoluna hayatını koyduğun kavram TERK-İ DİYAR ETMİŞ.

• “MUASIR MEDENİYET” almış başını gidiyor. AŞMAK şöyle dursun, YETİŞMEK bile hayal.

•-Cumhuriyet’in “İLMEN FENNEN BEDENEN KUVVETLİ VE YÜKSEK SEVİYELİ MUHAFIZLRI’nı ara ki bulasın.

•-“AÇTIĞIN YOLDA GÖSTERDİĞİN HEDEFE DURMADAN YÜRÜYECEKLER”i de öyle.

•-“İZİNDEYİZ” diyenlerin çokluğuna bakarsan inanmayacaksın ama “MANZARA-İ UMUMİ” aynen bu merkezdedir, BİLESİN! NEDENİNİ bana sorarsan.

Soran da yok ya.

Diyeceğim ki: SORUN, hani şu “ANDIMIZ” var ya, senin M. E. Bakanın, “FİKİR FEDAİN”, adaşım Dr. Reşit Galib’in müellifi olduğu “ANDIMIZ”da yer alan “YURDU MİLLETİ ÖZDEN ÇOK SEVME İLKESİ”nden, bu ilkenin hayata geçememiş oluşundan KANAKLANIYOR.

Birkaç YANDAŞIM ve özellikle de ben o ilkeyi HATMETTİK, SİNDİRDİK Bu sonucu, yıllardır devam eden “OKUL DIŞI EĞİTİM” çalışmalarımıza borçluyum. Yaşantımı o ilkeye göre düzenledim. Yine de, YANDAŞLARIM dışında hiç kimse beni ADAM YERİNE koymuyor.

Dedim ya DELİ olduğuma karar verilmiş bir kere…

Turgutreis’te, 23 Nisan ve Cumhuriyet Bayramı törenlerinde, elimde, senin,

ÇALIŞMANIN EN YÜCESİ ULUS İÇİN OLANIDIR

sözün yazılı 1x 5 metrelik pankartla yer alıyorum. Ben de konuşmak halka ve özellikle de ÇOCUKLARA “OKUL DIŞI EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ”ı anlatmak için SÖZ İSTİYORUM Belediye Başkanı İZİN VERMİYOR. KONUŞTURMUYOR…

Sevgili Atatürk!

Buralarda yaşam BU MİNVAL ÜZERE DEVAM EDİYOR.. YANDAŞLARIM adına ÖZLEMİŞ SELAMLARIMLA. Bir gün BULUŞMAK üzere.”KAL SAĞLICAKLA. Moda deyişle, KENDİNE İYİ BAK!

UNUTMADAN! Yukarıda anlattıklarıma bakıp fazla ÜZÜLME, İyi haberlerim de var!Turgutreis’te bir ÜNİVERSİTE kurduk. Adını, “OKUL DIŞI EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ” da edindiğimiz “birikim” ve “sonuçlar”dan yola çıkarak,

BİLİNÇ ÜNİVERSİTESİ” koyduk.

Rektörlüğü bana yakıştırdılar, YANDAŞLAR!

Hiç yorum yok: