5 Mart 2008 Çarşamba

HEPİMİZ TERÖRİSTİZ


HEPİMİZ TERÖRİSTİZ!
Yayınlayan Haberci 2008/2/21
Galip BARAN
Bilinçolog/Yasa Bağımlısı/İnsan Davranışları Uzmanı
Duyduk duymadık DEMEYİN! Terörün her türlüsüne karşı olanlar, DİNLEYİN! “İklim değişikliği” başta olmak üzere, terörün her türlüsünün sorumlusu, en belalısı, “bencillik terörü”dür. Bizler (dünyalılar):Ya çevreyi kirletiyoruz (çevre canavarıyız ya da teröristiyiz), ya aşırı tüketiyoruz (tüketim canavarıyız ya da teröristiyiz), ya trafik kurallarını çiğniyoruz (trafik canavarıyız ya da teröristiyiz), ya toplum sağlığına aykırı alışkanlıkları ediniyoruz/sürdürüyoruz, (sağlık canavarıyız ya da teröristiyiz), ya vergi kaçırıyoruz (vergi canavarıyız ya da teröristiyiz), ya rüşvet veriyoruz /ya alıyoruz (rüşvet canavarıyız ya da teröristiyiz), iş ahlakına saygı göstermiyoruz (iş ahlakı canavarıyız ya da teröristiyiz), imar yasasına aykırı işler yapıyoruz (imar canavarıyız ya da teröristiyiz), milli servete sahip çıkmıyoruz (milli servet canavarıyız ya da teröristiyiz), her şeyi devletten bekliyoruz (her şeyi devletten bekleme canavarıyız ya da teröristiyiz)- Eşdeyişle, KIRMIZIDA GEÇİYORUZ, geçmesek bile geçene ses etmiyoruz. Nedir bu HALİMİZ?Gaflet içindeyiz, uyku HALİNDETİZ.Nedeni: HEPİMİZ BENCİLİZ…“Sen kim oluyorsun” ya da “kendini ne sanıyorsun” da, “böyle konuşuyorsun?” dediğinizi duyuyorum...Ben de sizlerden birisiydim. “Bencil bir varlık”tım. Başta sayılan alanların tümünde KIRMIZIDA GEÇİYORDUM. Geçmesem bile geçenlere ses etmiyordum. “Bana dokunmayan yılan bin yaşasın” diyordum. Beni şimdi “farklı kılan” ne?Hatırlayınız! Beni, “nefs”imin esaretinden kurtaran, özgürleştiren, “sencil bir varlık” olmamı sağlayan, “okul dışı eğitim” çalışmalarımızı yaparken ve projelerimizi uygularken gördüğünüzde, çoğunuz, “herkes senini gibi olsa” ya da “senin gibilerin sayısı çoğalmalı” diyordunuz. Beni övüyordunuz…Beni daha yakından tanımak isterseniz aşağıdaki sitelerde yer alan yazılarımdan yararlanabilirsiniz.Galip BARANBilinçolog/ Yasa Bağımlısı/ İnsan Davranışları UzmanıHABİTAT Mevlana, Bilinç, Sencillik, Yolsuzlukları Önleme ve “Yurtta Barış Dünyada Barış” Kozaları KolaylaştırıcısıTEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76E-posta: galipbaran@ttmail.com galipbaran@mynet.com

Hiç yorum yok: