2 Mayıs 2011 Pazartesi

İzmir dönüşü.......


GÖRÜŞLER, DAVRANIŞLAR 
ve 
DÜŞÜNCELER
Görüşler hayallerdir; ne var ki, hayata geçirilmedikçe, davranışa dönüştürülmedikçe, olsa olsa, kağıt üzerinde kalmaya mahküm düşüncelerdir...
LDP Genel Başkanı sayın Cem Toker; kendisine gönderdiğim ileti ile bağlantılı cevabi iletisinde “partimizi büyütmek için her türlü görüşünüzden faydalanmaya hazırım” dedi.  Dedi ama:
29 Nisan günü İzmir’de yapılan LDP tanışma toplantısında, bana, görüşlerimi açıklama izni verilmedi.
Sayın Toker, bu yüzden, bana göre, yalnız LDP’nin değil, Türkiye’nin geleceği ile ilgili görüşlerimden faydalanma fırsatını kaçırdı.
Oysa, ben hem kendisinin hem de diğer konuşmacıların görüşlerini salondaki dinleyicilerle birlikte alkışlayarak dinledim…
Sayın Toker darılmasın ama, bu durumu hem demokrat, hem de liberal olduğunu savunan LDP’ye yakıştıramadım…
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu

Bilinçolog/ yasa bağımlısı ve (Prof. Dr. M. Akif Çukurçayır’a göre) Turgutreis’in Erdem Öğreten Delisi
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com
(1)    :  Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı”  üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek “Bilinç Enstitüsü” ya da “Bilinç Kürsüsü” gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mimar, mühendis, doktor, sosyolog, psikolog v.b. meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: