28 Nisan 2011 Perşembe

Sayın Genel Başkan'a mektup...


Sayın Cem Toker
Liberal Demokrat Parti Genel Başkanı

LDP’nin Muğla 1. sıra Milletvekili adayıyım.
Sizi dün akşam Cem TV’de izledim.
Partimizin seçimde alacağı sonuç konusunda pek umutlu olmadığınızı gözledim.
Buna rağmen halâ LDP’nin başında oluşunuzun nedenini anlamağa çalışıyorum!…
Belki de, yakında olmasa bile, daha sonraki seçimlerde sonuç alınabileceğini düşünerek devam ediyorsunuz.
Neyse…
Amacım sizi eleştirmek değil…
Ben, sizden daha fazla umutluyum. Bunu bilmenizi istiyorum…
Nedeni: Partilerin siyaset anlayışı, ya da “hastalıkları” konusunda edindiğim bilgi ve belgelerden yararlanarak, yalnız Muğla’da değil, “LDP’nin seçimlere katıldığı illerin tümünde” yapmayı düşündüğüm çalışmalarla, LDP’ye oy kazandıracağıma, rakip partilere, özellikle AKP ve CHP’ye, oy kaybettireceğime inanıyorum.
Bu inancım, sahip olduğum bazı özelliklerden kaynaklanmaktadır.
Sonuç olarak;
Ben LDP’nin, bu seçimde barajı aşamasa bile (ki ben, BİR EKİP OLARAK, İŞ VE GÖNÜL BİRLİĞİ YAPARAK ÇALIŞMAMIZ KAYDIYLA bunu mümkün görüyorum), bir sonraki seçimlerde (2016’da) iktidar ya da iktidarın en büyük ortağı olacağına içtenlikle inanıyorum. İnancım, yukarıda da ifade ettiğim gibi, sahip olduğum bazı özelliklerden kaynaklanmaktadır. Bir şartla ki:
TAM BİR İŞBİRLİĞİ!
30 Nisan günü İzmir’de yapılacak toplantıda, bu konuda bilgi vermeğe ve sizi ikna etmeye çalışacağım…
Saygılarımla.

Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu

TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com

(1) :  Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı”  üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek “Bilinç Enstitüsü” ya da “Bilinç Kürsüsü” gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mimar, mühendis, doktor, sosyolog, psikolog v.b. meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: