15 Haziran 2008 Pazar

TÜRBANCILAR VE MÜRBANCILAR ...

TÜRBANCILAR, MÜRBANCILAR ...
AKP yandaşları (seçmenleri) ve karşıt partilerin yandaşları (seçmenleri) olarak, “türbancılar” ve “mürbancılar” olarak bölündük. Kamplaştık.
Sorun Anayasa Mahkemesi’nin “Türban Yasası”nı iptali ile doruğa çıktı.
Bir “iç savaş” tehlikesi var. Ülkenin geleceği, birlik bütünlüğü tehlikede…
Bu tablo karşısında önerim:
Gelin! bu soruna bir çözüm bulalım. Türkiye’yi iki coğrafi bölgeye ayıralım. Türbancıları bir tarafta, mürbancıları diğer tarafta iskan edelim. Bölge tahsisi konusunda kura çekilebilir . En az haksızlığa yol açacak bir uygulama gerçekleştirilebilir...
İskanın ardından “türbancılar”ın kendi, “mürbancılar”ın da kendi özerk bölgelerinde (yurtlarında) barış içinde yaşayıp yaşayamadıklarını bir süre gözleyelim... Sonuç olumlu ise, çözüm tamam. İşte size iki kantonlu yeni bir İsviçre …
Bundan ötesi, sen sağ ben selamet...
Ben sonucun olumlu olamayacağını iddia ediyorum.
“Neden” diyenleri, yaklaşık 20 yıldır devam eden “okul dışı eğitim” çalışmalarımızda geliştirdiğimiz “Sorun Bencillik; Çözüm Sencilik” sloganı üzerinde düşünmeye davet ediyorum..
Galip BARAN; Rektör, Bilinç Üniversitesi-Turgutreis
Bilinçolog-Yasa Bağımlısı, “Bencil Varlıkların Üstüne Vazife Olmayan İşler” Uzmanı
HABİTAT Mevlana, Bilinç, Sencillik, Yolsuzlukları ve Yoksulluğu Önleme Kozaları Kolaylaştırıcısı

Hiç yorum yok: