11 Haziran 2012 Pazartesi

Bodrum Belediye Başkanı!........

KOCADON, HİÇ KİMSENİN MASUM OLMADIĞI BİR SUÇU İŞLEDİĞİ/YOLSUZLUK YAPTIĞI  İDDİASIYLA TUTUKLANDI...
ASLINDA TRAFİK YASASI’NIN YAYALARLA İLGİLİ KIRMIZI IŞIKT KURALINI İHLAL EDENLER DE SUÇ İŞLİYOR / YOLSUZLUK YAPIYOR.
DİĞER TARAFTAN, BU SUÇU İŞLEMEYEN NEREDEYSE HİÇ YOK…
BU NEDENLE, YOLSUZLUK YAPTIĞI İDDİASIYLA TUTUKLANAN  KOCADON'LA SIRADAN VATANDAŞIN ARASINDA BİR FARK YOK... 
ŞU DA VAR Kİ  İNSANOĞLU CÜRMÜ KADAR YER YAKIYOR… BEN DE TURGUTREİS'E GELDİĞİMDE İSTANBUL'DA KİRAYA VERDİĞİM EVİN GELİR VERGİSİNİ BİR SÜRE ÖDEMEDİM. DAHA ÖNCE DE VERASET VE İNTİKAL VERGİSİ ÖDEMEMİŞTİM...
SIRADAN VATANDAŞ İSE BU KADAR, BELEDİYE BAŞKANI İSE, İŞLEDİĞİ SUÇUN BOYUTU DEĞİŞİYOR BENCİL BİR VARLIK OLAN İNSANIN. BİR BAŞKA  DEYİŞLE, CÜRMÜ KADAR YER YAKIYOR BENCİL VARLIK...
TURGUTRİS'E GELDİKTEN SONRA DA YOLSUZLUK YAPTIM. İMAR YASASI'NI LHLÂL ETTİM. SUÇUM, AÇIK BALKONUMU İSKÂN İZNİ ALDIKTAN SONRA KAPATMIŞ, KAPALI ALAN KAZANMIŞ OLMAMDI…
ANCAK "YASA BAĞIMLISI" OLDUKTAN SONRA UYANDIM. SUÇ İŞLEDİĞİMİN  FARKINA VARDIM VE KENDİMİ BELEDİYEYE ŞİKÂYET ETTİM.
ŞİKÂYETİM İNCELENDİ VE BALKONUMU KAPATARAK KAZANDIĞIM ALANLA İNŞAAT HAKKIMI GEÇMEDİĞİM BİLDİRİLDİ. ÖRNEK BİR VATANDAŞ OLDUĞUM İFADE EDİLDİ...
KONUYU O GÜNLERDE GÖRÜŞTÜĞÜM BODRUM İNŞAAT MÜHENDİSLERİ ODASI BAŞKANI CİHANGİR  AYGIN,  "O  SUÇU HANGİMİZ İŞLEMİYORUZ Kİ" DEMİŞTİ... 
KOCADON MESELESİ  ÜZERİNE GİDECEĞİMİ SÖYLEDİĞİMİ DE NEREDEN ÇIKARDIN A BE SINACI?

GALİP BARAN
NAMI DİĞER DİĞERKÂMBARAN

TEKÂMÜL VE TERK
Kendini bilmek ya da kendini tanımak, insanın değişim (ilerleme, gelişme, tekâmül) zorunluluğunun doğal bir uzantısıdır. Değişmek, uyanmak, şuurlanmak [bilinçlenmek] için “fazlalıkları” atmak, terk etmek, içsel bir mücadeleye girişmek, özdeşleşmeyi kolaylaştıran bağımlılıklardan soyunmak şarttır. Üstün çaba gösterilmeden, kendi üstünde çalışmadan değişmek, uyanmak, şuurlanmak [bilinçlenmek] mümkün değildir. Bütün ezoterik [ezoterizm = içreklik; ancak anlayabilecek olanlara bildirilen, sınırlı bir topluluğa aktarılan, öğretilen, iç gerçekle ilgili, gizli olan. eş. batıni.] çalışmaların, inisiyatik [inisiyatör = mürşit, şeyh, büyük üstat] öğretilerin temeli TERK’e dayanır.

Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi Kurucusu

Hiç yorum yok: