10 Haziran 2011 Cuma

Kemal Kılıçdaroğlu'na öneririm....

Kemâl Kılıçdaroğlu
CHP Genel Başkanı
KONU:  Diğerkâmlık Bakanlığı kurulması önerimiz…
Sayın Kemâl Kılıçdaroğlu,
Basında yer alan haberlerden “Eşitlik Bakanlığı kurulacak” dediğinizi öğrendim. Keşke Türkiye’nin sorunlarını bakanlık kurarak çözebilseydik… Çevre Bakanlığı var, çevre sorunlarını çözebildik ; Adalet Bakanlığı var, adaleti sağlayabildik; İçişleri Bakanlığı var, yolsuzlukları önleyebildik mi?
Eşitlik Bakanlığı kurulması ile ilgili önerimi aşağıda ifade edeceğim…
18. 01. 2011 tarihli mektubumda, Kurultay’da, Siyasi Ahlak Yasası çıkarma sözü verdiğinizden… Ahlâkın yasayla sağlanamayacağını, ahlâksızlıkların yasayla önlenemeyeceğini bilmediğinizi düşünemediğimi ifade etmiş, sizi eleştirmiştim…
Bu gibi eleştirilerinden hoşlanmadığınız anlaşılıyor. CHP’den aday adayı olmak için ilki 18. 01. 2011 ikincisi 9.02 . 2011 tarihli iki mektup yazmış ve yıllardır devam eden çalışmalarımla ilgili “Sicil Dosya”mı da göndermiştim. Cevap bile alamayışımın nedenini şimdi daha iyi anlıyorum...Neyse…
Size darılmak yardımcı olmaktan kaçınmak , benim gibi “yurdunu ve milletini özden çok sevme ilkesi”ni özümsemiş “diğerkâm bir kişilik” edinmiş bir insana yakışmaz… 
Bu anlayışla, size Eşitlik Bakanlığı konulu açıklamanızla ilgili bir öneride bulunmak istiyorum: İktidar ya da iktidar ortağı olursanız, ki bu büyük bir  ihtimaldir, eşitlik konusunu da kapsayacak, hatta aşacak bir bakanlık, bir Diğerkâmlık Bakanlığı kurmanızı öneriyorum...
İkinci önerim: İktidar yada iktidar ortağı olması durumunda CHP’nin Milli Eğitim Bakanlığı’nı üstlenmesidir. Felaket olarak tanımlanan “iklim değişikliği”nin “Bilgi Çağı”nda gerçekleştiğini, aynı çağda  ozon tabakasının delindiğini, buzulların eridiğini, yağmur ormanlarının tükendiğini, türlerin azaldığını; “Bilgi, Çağı”nın eğitim anlayışının bu sorunları önleyemediğini, bu nedenle “Bilinç Çağı”nın eğitim anlayışının hayata geçirilmesi gerektiğini yıllardır savunuyorum. Bu konuda M. E. Bakanlığı’na proje hazırlayıp gönderiyorum. Sonuç alamıyorum…
İktidar ya da ortağı olmanız durumunda yukarıda açıklanan konularda size yardımcı olmağa hazırım...
Saygılarımla.
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com
(1):      Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı”  üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek Bilinç Enstitüsü ya da Bilinç Kürsüsü gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mühendis, mimar, doktor, sosyolog, psikolog vb meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: