6 Mart 2010 Cumartesi

Melahat YILMAZ
ANTAKYA
Sayın Melahat YILMAZ,
Örneği aşağıda görülen ve www.turkcelil.com sitesinde yayınlanan “Açık Mektub” unuzda beni övmüşsünüz. Övgünüze layık olduğumu görmeniz en büyük dileğimdir. O mektup için size teşekkür etmek ve bilgi vermek konusunda geç kaldığım için affınıza sığınarak, şu kısa cevabı verme gereğini duydum:
O mektupta;
“Diyanet İşleri Başkanı, Başbakan ve Cumhurbaşkanı O' nu dinlemeli ve O'na kulak vermeli. Zira Galip BARAN aynı zamanda çok haklıdır. Devlet onun dediklerini yapsa, milletin hali ve pür melali böyle olmaz. Dilerim bu mektup ve çalışmaları okunur. Örnek alınır.” demişsiniz.
Örnek alan oldu mu bilemem ama, beni ne Diyanet İşleri Başkanı, ne Başbakan, ne de Cumhurbaşkanı dinledi.
O büyük(!) adamlar şöyle dursun, Turgutreis Belediye Başkanları da dinlemedi, beni. Önceki Başkan A. Server Yazgan çalışmalarımı “ıvır zıvır işler “ olarak tanımladı. Şimdiki Mehmet Dinçberk ise, Manisa’ya gidip tedavi olmamı önerdi…
Sevgili Yılmaz, vaziyet özetle böyle…
E- Posta adresinizi bilsem daha sık bilgi vermek isterim. Sizi bulacağımı bilsem, Antakya’ya gelirim…
Sevgi saygı ve selamlarımla. (Bodrum, Turgutreis: 06.03.2010)
Galip BARAN
***
BİR AÇIK MEKTUP
Sayın GALİP BARAN Türkiye’de ÇILGIN TÜRK olarak tanınır. O’nu aslında çok geniş bir kitle tanır. Bir zamanlar Anadolu gazetelerinin birinde ona MİLLİ KAHRAMAN denildiğini okumuş ve hala özenle sakladığım makalenin yazarına yürekten hak vermiştim. Doğrudur. Galip BARAN bir çılgın Türk değil; Gerçekte Milli bir kahramandır. Böyle anılmaya layık olduğunu şu okuduğunuz açık mektup net olarak ortaya koymaktadır. Kendisini yürekten kutluyorum. O gerçek bir Türk. Ne dediğini ve milletin aslında neye ihtiyaç duyduğunu çok iyi biliyor. Bu bilinçle ve inançla mücadele veriyor.
Gerçekten de Diyanet İşleri Başkanı, Başbakan ve Cumhurbaşkanı onu dinlemeli ve ona kulak vermeli. Zira Galip BARAN aynı zamanda çok haklıdır. Devlet onun dediklerini yapsa, milletin hali ve pür melali böyle olmaz. Dilerim bu mektup ve çalışmaları okunur. Örnek alınır. Sayın BARAN’ın yazılarını bu sitede (*) görmek beni çok sevindirdi. Teşekkür ederim. Saygılarımla.

Melahat YILMAZ; Antakya-HATAY
(*) : <>

Hiç yorum yok: