14 Aralık 2010 Salı


ALOOOOOOOOOOOOOO !

İŞSİZLİK DEDİNİZ !..

Türkiye’nin öncelikli sorunu çoğunluğun gevelediği gibi işsizlikse, bilinçsizlik ya da bencillik değilse,

Birileri bu sorunu (işsizliği) işsize aş vererek aşmayı başarıyorsa,

Bu ülkede bencilliğe, bilinçsizliğe boş veriliyorsa,

Ört ki ölem…

Diyorlar ki; “sen bir emeklisin”, “senin tuzun kuru”, bilemezsin işsizliğin ne demek olduğunu.

Tamam, “iş”, “iş” diye kıvrananları, karın tokluğuna da olsa çalışanları, ben de görüyorum…

Ama, “emeklisin” , “tuzun kuru” diyenlere soruyorum: tek “emekli”, tek “tuzu kuru emekli” ben miyim? “Tuzu benden daha kuru” başka bir emekli yok mu bu Turgutreis’te, bu Türkiye’de?

Onlar neredeler? Ne iş yapıyorlar, onlar? Ve, ben neden YALNIZIM? Neden TEK TABANCAYIM ? Neden RAKİBİM yok?

Hem sonra, neden “İstanbul HABİTAT’ın TEK KİŞİLİK ORDUSU” diyorlar bana? (Milliyet/ 13. 06. 1996)

Ne iş yapıyorum ki, “tek kişilik ordu” sayılıyorum, ben ?

Bu sorulara cevap bekliyorum…

Beklerken, “İşim, eşim , aşım; yaşam buysa saldım çayıra….” demek geliyor içimden…

Şey: “Kafayı yemiş” diyenler de oluyor, arada…

Galip BARAN

Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu

TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76

E-POSTA: galipbaran@ttmail.com

WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com

(1) : Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı” üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek Bilinç Enstitüsü ya da Bilinç Kürsüsü gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mimar, mühendis, doktor, sosyolog, psikolog v.b. meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: