14 Haziran 2010 Pazartesi

Sayın:
Abdullah Gül
Cumhurbaşkanı
Sayın Cumhurbaşkanım,
Her şeyi devletten beklememeyi, diğer deyişle, bencillikten kurtulmayı, kendini tanımağa ve Bilinç Çağında yaşamağa başladığının farkına varmayı, “yurdu ve milleti özden çok sevme ilkesi”ni özümsemeyi, diğerkâm bir kişilik edinmeyi, “yasa bağımlısı” bir Bilinçolog olmayı nasıl başardın, lütfen açıklar mısın?
“Neden soruyorsun?” dersen:
*Ben, aynı soruya, “-okul dışı eğitim- olarak tanımladığım, bazılarının, “salih amel” olarak tanımladıkları çalışmalarla” cevabını veriyorum…
*Ne var ki; bu çalışmaların/yöntemin önemini, yararını insanlara anlatamıyorum. Kabul ettiremiyorum. Bu yöntem onlara çok zor geliyor. Seninkisi daha kolaysa…
Saygılarımla
Galip BARAN
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu
TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@ttmail.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com
(1) : Bilinç Üniversitesi’nin misyonu: “Bilgi Çağı” üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek Bilinç Enstitüsü ya da Bilinç Kürsüsü gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mühendis, mimar, doktor, sosyolog, psikolog vb meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

Hiç yorum yok: